You are loggen in as
ΕΓΓΡΑΦΗ
Απορίες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές

Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;

Κατά την παραγγελία σας, μέσω της ιστοσελίδας, έχετε την δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική / χρεωστική κάρτα (Visa και MasterCard). Η πληρωμή με κάρτα είναι απόλυτα ασφαλής, ενώ ταυτόχρονα η προσθήκη του ποσού στο πιστωτικό υπόλοιπο του χρήστη γίνεται άμεσα. Ο χρήστης που επιλέγει την πληρωμή με πιστωτική κάρτα οδηγείται σε ασφαλή διακομιστή της EVERYPAY Α.Ε. . Στη συνέχεια, δίνει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και σε περίπτωση που αυτή πάρει έγκριση, το ποσό πιστώνεται στο πιστωτικό του υπόλοιπο στo YouDelivery Στη συνέχεια, επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας και ειδοποιείται για την έκβαση ή μη της συναλλαγής. Το YouDelivery δεν αποθηκεύει σε καμία περίπτωση τα στοιχεία της κάρτας σας. Η διαχείριση και επεξεργασία τους γίνεται αποκλειστικά στο ασφαλές περιβάλλον της EVERYPAY Α.Ε. που αποτελεί αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος και εφαρμόζει όλους τους κανόνες ασφάλεια συναλλαγών σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ασφαλείας PCI DSS.


Πρόσθετες πληροφορίες - Επεξηγήσεις
α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική κάρτα;
Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή δεν γίνεται απευθείας στο YouDelivery., αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή της EVERYPAY A.E..
β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται;
Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Για να το εισάγετε, γυρίστε και κοιτάξτε το πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Αποτελεί τον τριψήφιο αριθμό που θα δείτε και συνήθως βρίσκεται πάνω δεξιά.
γ) Τι γίνεται αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά).
Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σας (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σας και το ποσό έχει όντως δεσμευθεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν χρήματα.

*Το YouDelivery είναι υπεύθυνο για την άμεση μετάδοση της παραγγελίας στο εστιατόριο το οποίο και είναι υπεύθυνο για την αποδοχή και παράδοσή της. Η μη εξυπηρέτηση παραγγελίας συνίσταται στη μη παράδοση της παραγγελίας από το εστιατόριο από διαπίστωση έλλειψης προϊόντος ή αδυναμία του εστιατορίου να εξυπηρετήσει την παραγγελία και συνεπώς στην αδυναμία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και σε καμία περίπτωση δεν εννοείται η μη ικανοποίηση του πελάτη με την παραγγελία εκτός και αν παραβιάζονται οι υγειονομικές διατάξεις.

Τι είναι η εντολή επιστροφής χρημάτων;

Το Youdelivery στέλνει αίτημα προς τον φορέα EVERYPAY, στο οποίο αιτείται την επιστροφή χρημάτων για κάποια συγκεκριμένη συναλλαγή.

Κάθε πότε δίνονται οι εντολές επιστροφής χρημάτων (refund);

Οι εντολές επιστροφής χρημάτων συμβαίνουν μετά από κάποια ακύρωση παραγγελίας. Οι εντολές δίνονται άμεσα και η αποδέσμευση του ποσού εκτελείται άμεσα από την EVERYPAY. 

Σε σπάνιες περιπτώσεις, όταν απαιτείται επιπλέον έλεγχος για τον διασταύρωση της αιτίας μιας ακύρωσης παραγγελίας, ενδέχεται η εντολή να διαρκέσει έως και 24 ώρες.

Πότε θα εμφανιστεί η κίνηση επιστροφής (refund) στο λογαριασμό μου;

Η οποιαδήποτε κίνηση επιστροφής ενδέχεται να μην εμφανιστεί αμέσως στον αναλυτικό λογαριασμό. Σε κάποιες περιπτώσεις ενδέχεται να διαρκέσει από λίγα λεπτά έως και λίγες ώρες. Αυτό συμβαίνει, διότι οι κινήσεις επιστροφής ελέγχονται εις διπλούν από τον φορέα.
 
Σε κάθε περίπτωση, για τυχόν επιβεβαίωση μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε με την εκδότρια τράπεζα

Εάν η παραγγελία μου ακυρωθεί, πότε θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;

Όταν μια παραγγελία ακυρώνεται, ενημερώνεται αυτόματα το σύστημά μας, και δίνεται  εντολή επιστροφής του ποσού στον λογαριασμό σας.

Σε κάθε περίπτωση, ενημερώνεστε μέσω email μόλις δοθεί η εντολή ώστε να γνωρίζετε με διαφάνεια τη πορεία της επιστροφής των χρημάτων.

Εάν αλλάξει η παραγγελία μου (για παράδειγμα ένα προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη) και έχω ήδη πληρώσει με πιστωτική κάρτα, τι ισχύει σ’ αυτήν την περίπτωση;

Δεν παρέχεται δυνατότητα μερικής επιστροφής ποσού (σε περίπτωση δηλαδή που συνολικό ποσό που προκύπτει με τις αλλαγές, είναι μικρότερο από το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει). 

Για αυτό ζητάμε πάντα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα πως σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι εκείνα υπεύθυνα για την σωστή ενημέρωση σας ώστε να σας δώσουν την επιλογή να ακυρώσετε την παραγγελία και να την ξαναπραγματοποιήσετε. 
Υπενθυμίζουμε πως μετά από την ακύρωση μιας παραγγελίας, γίνεται αμέσως αποδέσμευση του ποσού και εντολή επιστροφής του στη κάρτα

Εάν υπάρξει χρέωση, αλλά δεν πραγματοποιηθεί κάποια παραγγελία (πχ. κολλήσει ο browser, χαθεί το σήμα κλπ.) τι γίνεται τότε;

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του συστήματός μας, καταγράφονται ανεξάρτητα, από το αν τελικά καταχωρηθεί ή όχι η παραγγελία.

Μόλις εντοπιστεί η συναλλαγή που δεν προχώρησε σε παραγγελία, τότε δίνεται εντολή αποδέσμευσης για το εκάστοτε ποσό. Σε κάθε περίπτωση, σας ενημερώνουμε μέσω e-mail για την κίνηση επιστροφής.

Εάν έχετε στην διάθεσή σας το αποδεικτικό της κίνησης, μπορείτε να μας το προωθήσετε είτε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. . Η ομάδα μας θα ερευνήσει τί ακριβώς έχει συμβεί και θα σας ενημερώσει σχετικά.

Σε ποιες περιπτώσεις οι συναλλαγές μου απορρίπτονται;

Ο πιο συνηθισμένος λόγος απόρριψης συναλλαγών είναι η λανθασμένη καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας. Εάν τα στοιχεία είναι σωστά, τότε πιθανότατα υπάρχει κάποιος εξωτερικός περιορισμός που δε σας επιτρέπει να προχωρήσετε με τη συγκεκριμένη κάρτα. Εάν το σύστημα συνεχίζει να εμφανίζει μήνυμα απόρριψης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , ώστε να το εξετάσουμε περαιτέρω και να σας ενημερώσουμε σχετικά.

Μπορώ να πληρώσω με κάρτα αν κάνω μια παραγγελία ως επισκέπτης;

Το YouDelivery σου δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλεις με ή χωρίς λογαριασμό. Ωστόσο, για λόγους διασφάλισης της διαφάνειας των συναλλαγών, επιτρέπει τη πληρωμή με κάρτα μόνο σε παραγγελίες χρηστών. Για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις την κάρτα σου για πληρωμή θα πρέπει να φτιάξεις πρώτα εναν λογαριασμό (εγγραφή) και στη συνέχεια να συνδεθείς στο site.

Ποιες κάρτες υποστηρίζονται από το σύστημα πληρωμών της EVERYPAY;

Υποστηρίζονται Visa & Mastercard®, είτε χρεωστική είτε πιστωτική κάρτα.

 

Μήνυμα